Menu główne
Zawarte umowy
Przetargi

2006-06-03 - Dostawa Aparatów RTG






 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

z dnia 16.05.2006

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

dostawa Aparatów RTG CPV: 33.11.10.00-1:

1 szt. aparatu RTG z ścianką rentgenodiagnostyczną z cyfrową obróbką obrazu, stołem do zdjęć kostnych, statywem do zdjęć płucnych oraz systemem do radiografii cyfrowej ze stacją lekarską i drukarką do suchej obróbki filmów medycznych;

1 szt. aparatu RTG do radiografii i prześwietleń typu telekomando z cyfrowym systemem obróbki obrazów

2 szt. aparatu RTG przewoźnego do zdjęć przyłóżkowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składaia ofert częściowych ani wariantowych.

3. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 2 miesięcy od podpisania umowy

4. Zamawiający z wykonawcami będzie się porozumiewał drogą pisemną.

5.Znak sprawy: 35/ZP/PN/06

6. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

Jakub Sienkiewicz tel. (042) 61 77 290

II. Wielkość i zakres zamówienia: powyżej 130 tys. euro

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

1. Termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia faktury

2. Forma prawna jaką musi przyjąć grupa wykonawców: zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych

3. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy: wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

4. Status prawny: wymagane dokumenty:

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia składają odpowiednio wszyscy właściciele firm lub członkowie zarządu. Pełnomocnicy nie mają obowiązku składania ww. zaświadczenia.

- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty zbiorowe.

- Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 60% zaoferowanej ceny lub informację, posiada zdolność kredytową w takiej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej, wystawione przez PZH

- deklarację zgodności zgodnie z wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych

- świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych.

- certyfikat wyrobu medycznego CE.

IV. Procedura

1. Kryteria oceny ofert: cena 70%, parametry techniczne 30%

2. Termin i miejsce składania ofert: 11 lipiec 2006 r. godz. 10:00 pok. 22 (sekretariat) Łódź, ul. Okólna 181

3. Otwarcie ofert: 11 lipiec 2006 r. godz. 10:30 - sala konferencyjna Pawilon „C" - Łódź, ul. Okólna 181

4.Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok.11, tel. (0 42) 659 04 12

V. Wadium

1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 80.200,00 PLN (słownie osiemdziesiąt tysięcy dwieście 00/100 PLN). Potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty

Cena SIWZ: 10 zł



Załączniki:


Artykuły powiązane


Rejestr zmian powyższego artykułu (ostanie 5)
Utworzony przez administrator dnia 2006-06-03
Numer wersjiZmodyfikowany przezData edycjiZOBACZ
1administrator2006-06-03 20:06:15Zobacz
Pokaż wszystkie
realizacja : synteo