Menu główne
Zawarte umowy
Przetargi

2006-06-03 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji






 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

z dnia 14.04.2006

I Przedmiot zamówienia CPV-24.25.00.00-1

1. Dostawa środków do mycia i dezynfekcji

Dostawa środków do mycia i dezynfekcji z podziałem na 16 części

Część 1- Braunol 2000 op. 1l

Część 2 chloramina B op 1 kg

Część 3- Cidex płyn op 5 l

Cześć 4- Cidezyme płyn op 5 kg

Część 5- Etaproben op.500ml

Część 6 Javel tablx 300szt

Część 7- Lifosan soft- op.5l

Część 8- Lysoformin 3000 płyn op.1 kg

Część 9- Polsept op. 10kg

Część 10-Polsept Holifa op.2 kg

Część 11- Polsept aktywator op.1 l

Część 12- Manorapid op.5l

Część 13-Polodina R 10% op 1l.

Część 14- Surfanios fresch op.1 l

Część 15- Incidin plus-0p.2l

Część 16-Chlorhexidinum gluconicum 20% op.500ml

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

3. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy

5. Zamawiający z wykonawcami będzie się porozumiewał drogą pisemną.

6. Znak sprawy: 26/ZP/PN/06

7. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

Ewa Homan tel. (042)67 77 351- w sprawie procedury

Kierownik apteki - mgr farm Bożena Domarecka- Gibel

II. Wielkość i zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro

III. Wymagane wadia

Wadium na całość zamówienia - 5.616,66zł

na poszczególne części: 1-29,4zł, 2-135,87zł, 3-762,3zł, 4-110,25zł,5-462,00zł 6-

798,00zł, 7-13,02zł, 8-165,21zł, 9-503,69zł, 10-57,5zł, 11-42,15zł, 12-34,29zł, 13-5,93zł,

14-2.466,66zł, 15-16,07zł, 16-14,32zł

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

1. Termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia faktury

2. Forma prawna jaką musi przyjąć grupa wykonawców: zgodnie z art. 23 ustawy

Prawo zamówień publicznych

3. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy: wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień

publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

4. Status prawny: wymagane dokumenty

1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,)

2). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,)

4). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty zbiorowe.

5). inf. z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 20% zaoferowanej ceny, lub posiadają zdolność kredytową w takiej wysokości tj. potencjalną możliwość uzyskania kredytu wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

6). wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie( co najmniej 3 referencje)

7). oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , określone w art. 22 ust 1 u.Pzp

8). oświadczenie, że oferowane środki do mycia i dezynfekcji spełniają wymagania określone przepisami:

a) Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r nr 93, poz. 896 z późn. zmianami)

b) Ustawy z dnia 13 marca 2004 r Prawo Farmaceutyczne(Dz.U. nr 53 z 2004 r poz.533 z późn. zmianami)

c) Ustawy z dnia 13 września 2002 r o produktach biobójczych( Dz. U.nr 175 z 2002 r poz.1433, z późn. zmianami):

V. Procedury

1. Kryteria oceny ofert: cena 100%

2. Termin i miejsce składania ofert: 06 czerwca 2006r. godz. 1000 pok. 22 (sekretariat) Łódź, ul. Okólna 181

3. Otwarcie ofert: 06 czerwca 2006 r. godz. 1030 - Pawilon „C" - pok 11 Łódź, ul Okólna 181

4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok.11, tel. (0 42) 659 04 12

6. Cena SIWZ- 20zł /brutto/

Data wysłania ogłoszenia do BZP- 13/04/2006r



Załączniki:


Artykuły powiązane


Rejestr zmian powyższego artykułu (ostanie 5)
Utworzony przez administrator dnia 2006-06-03
Numer wersjiZmodyfikowany przezData edycjiZOBACZ
1administrator2006-06-03 20:04:39Zobacz
Pokaż wszystkie
realizacja : synteo