2006-06-03 - Dostawa środków do mycia i dezynfekcji
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
z dnia 14.04.2006
I Przedmiot zamówienia CPV-24.25.00.00-1
1. Dostawa środków do mycia i dezynfekcji
Dostawa środków do mycia i dezynfekcji z podziałem na 16 części
Część 1- Braunol 2000 op. 1l
Część 2 chloramina B op 1 kg
Część 3- Cidex płyn op 5 l
Cześć 4- Cidezyme płyn op 5 kg
Część 5- Etaproben op.500ml
Część 6 Javel tablx 300szt
Część 7- Lifosan soft- op.5l
Część 8- Lysoformin 3000 płyn op.1 kg
Część 9- Polsept op. 10kg
Część 10-Polsept Holifa op.2 kg
Część 11- Polsept aktywator op.1 l
Część 12- Manorapid op.5l
Część 13-Polodina R 10% op 1l.
Część 14- Surfanios fresch op.1 l
Część 15- Incidin plus-0p.2l
Część 16-Chlorhexidinum gluconicum 20% op.500ml
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
3. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy
5. Zamawiający z wykonawcami będzie się porozumiewał drogą pisemną.
6. Znak sprawy: 26/ZP/PN/06
7. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
Ewa Homan tel. (042)67 77 351- w sprawie procedury
Kierownik apteki - mgr farm Bożena Domarecka- Gibel
II. Wielkość i zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro
III. Wymagane wadia
Wadium na całość zamówienia - 5.616,66zł
na poszczególne części: 1-29,4zł, 2-135,87zł, 3-762,3zł, 4-110,25zł,5-462,00zł 6-
798,00zł, 7-13,02zł, 8-165,21zł, 9-503,69zł, 10-57,5zł, 11-42,15zł, 12-34,29zł, 13-5,93zł,
14-2.466,66zł, 15-16,07zł, 16-14,32zł
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.
1. Termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia faktury
2. Forma prawna jaką musi przyjąć grupa wykonawców: zgodnie z art. 23 ustawy
Prawo zamówień publicznych
3. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy: wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Status prawny: wymagane dokumenty
1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,)
2). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,)
4). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty zbiorowe.
5). inf. z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 20% zaoferowanej ceny, lub posiadają zdolność kredytową w takiej wysokości tj. potencjalną możliwość uzyskania kredytu wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6). wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie( co najmniej 3 referencje)
7). oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , określone w art. 22 ust 1 u.Pzp
8). oświadczenie, że oferowane środki do mycia i dezynfekcji spełniają wymagania określone przepisami:
a) Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r nr 93, poz. 896 z późn. zmianami)
b) Ustawy z dnia 13 marca 2004 r Prawo Farmaceutyczne(Dz.U. nr 53 z 2004 r poz.533 z późn. zmianami)
c) Ustawy z dnia 13 września 2002 r o produktach biobójczych( Dz. U.nr 175 z 2002 r poz.1433, z późn. zmianami):
V. Procedury
1. Kryteria oceny ofert: cena 100%
2. Termin i miejsce składania ofert: 06 czerwca 2006r. godz. 1000 pok. 22 (sekretariat) Łódź, ul. Okólna 181
3. Otwarcie ofert: 06 czerwca 2006 r. godz. 1030 - Pawilon „C" - pok 11 Łódź, ul Okólna 181
4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok.11, tel. (0 42) 659 04 12
6. Cena SIWZ- 20zł /brutto/
Data wysłania ogłoszenia do BZP- 13/04/2006r
Załączniki:
Artykuły powiązane
Utworzony przez administrator dnia 2006-06-03
Numer wersji | Zmodyfikowany przez | Data edycji | ZOBACZ | ||||
1 | administrator | 2006-06-03 20:04:39 | Zobacz | ||||
Pokaż wszystkie |