Menu główne
Zawarte umowy
Przetargi

2006-06-03 - Dostawa kołder, poduszek dla potrzeb szpitala






 

OGŁOSZENIE

z dnia 12.05.2006r

I. Przedmiot zamówienia - CPV- 172111000-5, 17211200 - 6

1.Dostawa kołder, poduszek dla potrzeb szpitala.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych:

Część I - kołdry,

Część II - poduszki

4.Termin realizacji zamówienia przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

5. Zamawiający z wykonawcami będzie się porozumiewał drogą pisemną oraz telefoniczną.

6. Znak sprawy: 32/ZP/PN/06

7. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

Ewa Homan tel. (042) 61 77 239 - w sprawie procedury.

Teresa Dylikowska tel. (042) 61 77 251 w sprawie przedmiotu zamówienia.

II. Wielkość i zakres zamówienia: poniżej 60 tys. euro

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

1. Termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia faktury

2. Forma prawna jaką musi przyjąć grupa wykonawców: zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych

3. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy: wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

4. Status prawny: wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzenie parametrów technicznych kołder i poduszek - świadectwo kontroli jakości lub certyfikat.

IV. Procedura

1. Kryteria oceny ofert: cena 100%

2.Termin i miejsce składania ofert: 05 czerwca 2006r. godz. 10:00 pok. 22 (sekretariat) Łódź, ul. Okólna 181

3.Otwarcie ofert: 05 czerwca 2006r. godz. 10:30 - sala konferencyjna Pawilon „C" - Łódź, ul. Okólna 181

4.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok.11, tel. (0 42) 659 04 12.



Załączniki:


Artykuły powiązane


Rejestr zmian powyższego artykułu (ostanie 5)
Utworzony przez administrator dnia 2006-06-03
Numer wersjiZmodyfikowany przezData edycjiZOBACZ
1administrator2006-06-03 20:02:10Zobacz
Pokaż wszystkie
realizacja : synteo