2006-06-03 - Dostawa kołder, poduszek dla potrzeb szpitala
OGŁOSZENIE
z dnia 12.05.2006r
I. Przedmiot zamówienia - CPV- 172111000-5, 17211200 - 6
1.Dostawa kołder, poduszek dla potrzeb szpitala.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych:
Część I - kołdry,
Część II - poduszki
4.Termin realizacji zamówienia przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
5. Zamawiający z wykonawcami będzie się porozumiewał drogą pisemną oraz telefoniczną.
6. Znak sprawy: 32/ZP/PN/06
7. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
Ewa Homan tel. (042) 61 77 239 - w sprawie procedury.
Teresa Dylikowska tel. (042) 61 77 251 w sprawie przedmiotu zamówienia.
II. Wielkość i zakres zamówienia: poniżej 60 tys. euro
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.
1. Termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia faktury
2. Forma prawna jaką musi przyjąć grupa wykonawców: zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy: wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Status prawny: wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzenie parametrów technicznych kołder i poduszek - świadectwo kontroli jakości lub certyfikat.
IV. Procedura
1. Kryteria oceny ofert: cena 100%
2.Termin i miejsce składania ofert: 05 czerwca 2006r. godz. 10:00 pok. 22 (sekretariat) Łódź, ul. Okólna 181
3.Otwarcie ofert: 05 czerwca 2006r. godz. 10:30 - sala konferencyjna Pawilon „C" - Łódź, ul. Okólna 181
4.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok.11, tel. (0 42) 659 04 12.
Załączniki:
Artykuły powiązane
Utworzony przez administrator dnia 2006-06-03
Numer wersji | Zmodyfikowany przez | Data edycji | ZOBACZ | ||||
1 | administrator | 2006-06-03 20:02:10 | Zobacz | ||||
Pokaż wszystkie |