Menu główne
Zawarte umowy
Przetargi

2006-06-03 - Dostawa 2200 ton węgla kamiennego






 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

z dnia 23.05.2006

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Dostawa 2200 ton węgla kamiennego CPV: 10100000-4

2.  Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Termin realizacji zamówienia: 1 rok od dnia podpisania umowy

5. Zamawiający z wykonawcami będzie się porozumiewał drogą pisemną.

6.  Znak sprawy: 38/ZP/PN/06

7.  Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Katarzyna Jędrzejczak   tel. (042) 61 77 239

II.  Wielkość i zakres zamówienia: powyżej 130 tys. euro

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

1. Termin płatności po każdej dostawie przelewem na wskazane konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu

2.  Forma prawna jaką musi przyjąć grupa wykonawców: zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy: wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

4.  Status prawny: wymagane dokumenty

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie        o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert.

- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu  sądowego lub administracyjnego kraju   pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu  składania   ofert. Zaświadczenia składają odpowiednio wszyscy właściciele firm lub członkowie zarządu. Pełnomocnicy nie mają   obowiązku składania ww. zaświadczenia.

-  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu  składania  ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty  zbiorowe.

- Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,  potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 30% ceny oferty lub zdolność kredytową wykonawcy w w/w kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja z banku musi w jednoznaczny sposób wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe w w/w kwocie lub zdolność kredytową tj. potencjalną możliwość uzyskania kredytu w w/w kwocie.

IV. Procedura

1.  Kryteria oceny ofert: cena 100%

2. Termin i miejsce składania ofert: 18 lipiec 2006 r. godz. 10:00 pok. 22 (sekretariat) Łódź, ul. Okólna 181

3. Otwarcie ofert: 18 lipiec 2006 r. godz. 10:30 - sala konferencyjna Pawilon „C" - Łódź, ul. Okólna 181

4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok.11, tel. (0 42) 659 04 12

Cena SIWZ: 10 zł

V.  Wadium

1.  Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest   wniesienie wadium w wysokości 11.000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy  00/100 PLN) . Potwierdzenie   wniesienia wadium w pieniądzu należy  dołączyć do oferty;

Ogłoszenie zostało wysłane do UZP w dniu 23 maja 2006 r.



Załączniki:


Artykuły powiązane


Rejestr zmian powyższego artykułu (ostanie 5)
Utworzony przez administrator dnia 2006-06-03
Numer wersjiZmodyfikowany przezData edycjiZOBACZ
1administrator2006-06-03 19:58:58Zobacz
Pokaż wszystkie
realizacja : synteo