Menu główne
Zawarte umowy
Przetargi

2006-06-04 - Dostawa 3 sztuk aparatów do znieczulenia ogólnego dla potrzeb Szpitala






 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

z dnia 03.04.2006 roku

I. Przedmiot zamówienia

1. Dostawa 3 sztuk aparatów do znieczulenia ogólnego dla potrzeb Szpitala.

2. CPV: 33.10.00.00-0

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia 21 dni od dnia podpisania umowy

6. Zamawiający z wykonawcami będzie się porozumiewał drogą pisemną.

7. Znak sprawy: 22/ZP/PN/06

8. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

Jakub Sienkiewicz tel. (042) 61 77 290 - w sprawie procedury

II. Wielkość i zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

1. Termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia faktury

2. Forma prawna jaką musi przyjąć grupa wykonawców: zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych

3. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy: wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

4. Status prawny: wymagane dokumenty

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia składają odpowiednio wszyscy właściciele firm lub członkowie zarządu. Pełnomocnicy nie mają obowiązku składania ww. zaświadczenia.

- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty zbiorowe.

- Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 60% zaoferowanej ceny lub informację, posiada zdolność kredytową w takiej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu - Załącznik nr 3 do SIWZ.

- wykaz wykonanych 3 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu dostawy, dat wykonania, nazwy odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie (referencje). Załącznik Nr 5 do SIWZ. Uznane zostaną tylko te dostawy podane w wykazie, które będą potwierdzone referencjami i będą zawierały wartość dostawy.

- oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

- dowód wpłaty wadium.

- deklarację zgodności zgodnie z Wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych

- świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych

- certyfikat wyrobu medycznego CE.

- Certyfikat ISO.

- oryginalne prospekty producenta

IV. Procedura

1. Kryteria oceny ofert: cena 80%, parametry techniczne 20%

2. Termin i miejsce składania ofert: 26 maja 2006r. godz. 10.00 pok. 22 (sekretariat) Łódź, ul. Okólna 181

3. Otwarcie ofert: 26 maja godz. 10.30 - Pawilon „C" - pok 11 Łódź, ul Okólna 181

4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok.11, tel/fax.(0 42) 659 04 12; (042)61-77-290

Cena SIWZ: 10 zł



Załączniki:


Artykuły powiązane


Rejestr zmian powyższego artykułu (ostanie 5)
Utworzony przez administrator dnia 2006-06-04
Numer wersjiZmodyfikowany przezData edycjiZOBACZ
1administrator2006-06-04 17:07:58Zobacz
Pokaż wszystkie
realizacja : synteo